6 תשובות
לא. זה מקרי..
השעה לא באמת משנה, כדאי להגיע מוקדם.
אנונימית
שואל השאלה:
כולם יצאו בשעה מאוחרת ורק אני בשעה מוקדמת
כולם יצאו בשעה מאוחרת ורק אני בשעה מוקדמת
אנונימי
חכה שתתגייס ואוי ואוי
אמגאד יצא לכם אותו יום הלם
אנונימית
אף אחד לא מייחס חשיבות לשעה, להפך עדיף להגיע כמה שיותר מוקדם כדי לסיים כמה שיותר מהר
באותו הנושא: