56 תשובות
אנחנו, כבני אדם, נכשלנו בתפקיד שלנו.
העולם קרוב לסופו
שאנחנו היינו צריכים לעשות משהו ממזמן וחבל עכשיו אנחנו סתם ניכחד (לדעתי)
אני מקווה שכולנו נחזור בתשובה
אם לא היו בני אדם היו עוד כמה מליוני שנים לפחות לכדור הארץ אני מנחשת שאין עוד הרבה לכדור לדעתי לא יותר ממאות שנים או 1000 אולמ אני מגזימה
אנונימית
נכון.....
שואל השאלה:
רציני אני יוצאת החוצה ומרגישה את החום הרב ואני פשוט חושבת לעצמי למה? כול יום אם אני רואה לכלוכים מהמדרכה או מהים או בכול אזור אני משתדלת לאסוף ולאנשים לא אכפת בכלל הם לא מבינים שהם מתלוננים על מה שהם עשו החום והנוער והכול !
צודקת ;(
מר רוברט החרידים לא ממש עוזרים לנו אז שקט
אנונימית
נחזור בתשובה ואלוקים ישמור עלינו שמרי על הפה שלך
אתה חושב שאלוהים שלך יציל אותך? בבקשה אני לא אעצור אותך אבל אם אתה רוצה לתת לילדים שלך ולילדים שלהם עולם לחיות בו אז תנטע עץ או תמחזר או שתשמור על הסביבה כי אלוהים לא עוזר בגלל העובדה הפשוטה שהוא לא קיים (אל תצא עלי זאת האמונה שלי תגיד את הדעה שלה בצורה נחמדה)
וואי אם ככ אכפת לכם תעשו משהו במקום להאשים את כל העולם
אני כבר עושה אני ממחזר ושתלתי עץ לא מזמן
אלוקים של עם ישראל, זה האלוקים שהדתיים מאמינים בו וגם כל אחד מאיתנו צריך להאמין.
וכן אלוקים יציל ולא אמרתי לא לשמור על איכות הסביבה. אז אל תכניס לי מילים לפה.
"עובדה שהוא לא קיים" מראה על רמת "החכמה" שלך
זה לא אומר כלום על רמת החכמה שלי (תודה שאמרת בצורה נחמדה שלא כמו אחרים)
מה שאת כותבת נכון אבל לא קשור לנוער של היום הוא קשור לאנושות עצמה
כי אנשים היום חארות ונשארות חארות
בלי האמזונס אנחנו כולנו יכולים למות :)
אני קורא לכולם לחזור בתשובה
בעוד כמה שנים שולחים את המשלחת הראשונה למאדים כדי לגדל צמחים ושיהיה מים וכל הדברים האלו.
יש מצב שנעבור כולנו עד אז, לגבי הנוער וכל אלו אין מה לעשות.

אני מעדיפה שלא ישלחו את האנשים לשם וזהו, כבר הרסנו את כדור הארץ זה רק עיניין של זמן שנהרוס עוד כדור.

בסוף נהרוס את כל הדברים שאפשר לחיות בהם ולא שנהרוס רק את כדור הארץ ואולי עוד כמה מאות שנים אם נעבור גם את מאדים, נהרוס גם את החלל.

שפשוט יפול עלינו מטאור וזהו
^צודקת בכל מילה לכדור הארץ עדיף בלעדינו
"הנוער של היום"
לא יודע מה את עושה אבל הרבה מאוד נוער שאני מכיר מתנדב ותורם, ניחוש פרוע שאת לא
^ יש גם הרבה מאוד אנשים שלא מתנדבים וזורקים דברים על הרצפה ברחוב ומזהמים מאוד, לא אכפת להם מהסביבה בכלל הם מזלזלים במקום בו הם חיים.
אני אישית לא מכירה אנשים שהתנדבו רק אם זו חובה מבית הספר להתנדב.

אני לא מכלילה ברור שיש נערים שכן תורמים לכדור הארץ אבל יש גם הרבה שלא.
הרוב לא כי לאנשים אין כוח לצאת מאזור הנוחות שלהם (לא מכליל)
אנחנו נכשלנו.
אין מה לעשות חוץ מלחכות שנהרוס את העולם כי אנחנו כאלה מטומטמים.
^אפשר להכיר בן אדם לפי החברים שלו, אם אין לך אף אחד שמתנדב ועוזר מרצונו החופשי ומתוך מחוייבות למדינה ולזולת, כנראה שגם את לא כזאת
שאני בן אדם טוב וכל בני האדם כמעט רעים שמחממים את כדור הארץ שזה כולל: אוכלים מן החי, מלא בזבזני דפים וכל מני שקונים רהיטי עץ, לא ממחזרים ושמשתמשים בקרינה חמה מהמכשירים שלא צריך הרבה כל כך.. אם אכפת לכם מהעולם שלנו תהפכו לטבעונים, אל תבזבזו דפים, אל תקנו רהיטי עץ ולפחות תפחיתו, ואל תשתמשו בכל המכשירים שלכם בבת אחת ותכבו אותם שלא צריך ותמחזרו ותחסכו במים ולא על כל חום קטן תדליקו מזגן
^אוקיי וואו זה מדהים
מה לעשות?
זה הבחירה שלנו לעשות טוב או רע
הדבר היחיד שמנחם אותי באמזונס זה שאולי העולם יפתח את עיניו ויתחילו להעריך את היערות האלה יפסיקו לכרות אותם בקצב כזה, ובנוסף תזכרו שיערות מתחדשים - זה עצוב כרגע אבל בעתיד היערות יצמחו מחדש (אם בני האדם יתנו להם(
האמזונס הוא הדבר העיקרי עם הוא ימשיך כמו שהוא ממשיך נכון לעכשיו.ברגע שתצאו החוצה כולם יחנקו כי אין מה לנשום
אנונימית
הנוער של היום? הנוער של היום הרבה יותר מודע לסביבה ולחברה מאשר הנוער של פעם
הכל בגלל הדבר הגרוע הזה שנקרא בני אדם
אני תומך בזה שבני האדם צריכים להיכחד
בטח שהעולם מתדרדר, אנשים מתלוננים שהכל חרא אבל לא עושים כלום עם זה.

"אנשים רוצים שינוי אבל לא רוצים לעשות את השינוי"
מצחיק אותי שרק עכשיו נזכרתם.
כן כניראה נעלם, וכניראה נכשלנו אבל מה שהכי חשוב אף אחד לא אשם לבד
המקור ל20% מהחמצן כל כדור הארץ נשרף בעודינו מדברים, ילדות וילדים בני פאקינג 10 מחליטים שהם קוויר ג'נדר לסבית משהו משהו משהו וזה שטויות ובולשיט, בכללי ילדים כיום לא מתנהגים כמו עצמם, הם מעתיקים ממקורות אחרים והופכים את עצמם לזה, זה פאקינג עצוב, העולם הזה עצוב, כל הכלכלה הנוראית שכל המדינות חיות בחובות למדינות אחרות או לבנקים המרכזיים, כןכן גם ישראל חיה בגירעון, הדרך שבא הממשלה שלנו מתנהגת כאילו היא יודעת מה טוב לעם אז היא מחליטה עלינו, בולשיט. פשוט בולשיט הכל. (ושלא תבינו לא נכון, אני מדבר על כל העולם ולא על ישראל), אהאה וגם העובדה שדתות מלפני אלפי שנים שלא משנות שיט בחיים שלנו עדיין שולטות בנו כמו בובות, הממשלה הימנית קיצונית שלנו שלא יודעת לעשות שום דבר חוץ מלדאוג לעצמה.


פרקתי פה הרבה
לגבי האמזונס:
יש עצים מיוחדים שמתרבים טוב יותר בעזרת אש נגיד אקליפטוסים מתפוצצים ומעיפים את הזרעים שלהם לכל עבר וכדומה..
ואחרי השריפה יגדלו צמחים שוב בדיוק כמו השריפה בכרמל, זה לא סוף העולם.

לגבי הנוער של היום:
כן גם אני חשבתי שרוב של הנוער היום עושים שטויות, אבל הכל טוב...
זה ממש תלוי באיזה חברה אתה נמצא.

ואנחנו לא נכשלנו בשום דבר חחח מה זאת הקוסמופוליטיות הזאת, אנחנו כמדינה יהודית הצלחנו הצלחות דיי יפות ביחד.
השתפרנו אבל בדרכים אחרים אמלה
זה מזעזע אבל אתם מסתכלים על הרע יותר מעל הטוב יואו
מה שהכי עצוב זה שמישהו הציט את האמזונס עד כמה מטומטם אפשר להיות?
מה אני יכולה לחשוב על זה שזה דבר טוב?, לא אבל חלאס לא חסר דברים טובים גם
אוי תפסיקו כבר עם כל הפאניקה הזאת, לא נכשלנו כבני אדם ולא כלום.
שריפות יער קרו הרבה לפני שהיינו קיימים בכלל ויקרו גם הרבה אחרי שנעלם, בכל העולם, בכל ההיסטוריה, אבל אנחנו עדיין כאן
ובנוסף לזה, אנחנו צריכים לצרוך דברים כאוכלוסיה בין אם זה עצים, ודברים כאלו זה מיועד למחייה שלנו ואם תגידו לא, אתם סתם תשקרו כי נראה אתכם בלי כל הדברים שיש לכם עכשיו שזיהמו את הסביבה חיים כמו חיות טבע
אין מה לעשות, האוכלוסיה גדלה ועם זה יש השלכות, אבל לא נכשלנו כבני אדם
תפסיקו כבר עם הדרמה!!
xnamax הזילזול שלך באנשים מגעיל ושחצני
אנונימית
זה שתכתבי זה לא אומר שיעשו משהו.
מר רוברט זה שנחזור בתשובה לא אומר שה' ירד מהשמיים ויתחיל לאסוף איתנו פלסטיקים
נכשלנו
אתם נכשלתם, אני עוזרת לעולם^
אנונימית
האנושות היא מין סתום.
אחרי מלחמת העולם הראשונה והשנייה אני לא חושב שחשבו שאנחנו ננחת על הירח, נוכל לשלוח הודעה בשנייה מקצות העולם ויהיה כזה חופש וביטחון כמו שיש עכשיו.
מר רוברט אתה מוזמן לחזור בתשובה אבל הרוב לא. שמור אתה על הפה שלך הוכחה שכולם בעדי
אנונימית
חוץ מזה, העולם מתקדם לאנרגיות מתחדשות, בשר מלאכותי, מכוניות חשמליות(מתקשר ל1), וגם(תעשה פרצוף מופתע) יש היום מבחינה סטטיסטית יותר עצים ממה שהיה לפני 35 שנים.

כדאי לך לדאוג מזה שהאיסלאם מתחזק ושאירופה נהפכת לבית שני למוסלמים(שעדיין רובם קיצונים). זה הרבה יותר גרוע מהתחממות גלובלית.
סתם שתדעו שבאירופה ממחזרים ועושים הרבה יותר כדי לשמור על הסביבה, בהולנד למשל נוסעים כמעט רק באופניים וכשהייתי שם בבתי מלון היו פחי זבל מופרדים.
זה לא שאנחנו לא יכולים לעשות כלום, זה שאנחנו בוחרים לעשות כלום
הממשלה לא הולכת לצאת ביוזמות אם העם לא יצא ביוזמות, ככה זה הולך, השינוי בא מהעם
כולם מתרכזים בפרשיות של ביבי ובאם גנץ גמגם או במצב הבטחוני, ולא מוסיפים דאגות אחרות אז זה מה שקורה
הפגנות גורמות לממשלה לשנות דברים, לדעת שלזה זקוק ורוצה העם
זה לא שאי אפשר לשנות. אפשר לשנות, וגם בלי לצאת להפגנות אפשר לשנות אם נתחיל למחזר ולשמור ולא נחשוב רק על האמזונס או על הקרחונים, כי בזה ספציפית ברור שלא נוכל לעזור
נוכל לעזור בתהליך וזה מה שחשוב
כי אנחנו בני אדם
זה עצוב וזה נורא, אבל נכון
אנשים אדישים אם זה לא פוגע בהם ברמה האישית
עכשיו אני לא אומרת ללכת לאמזונס עם דלי מים, אבל להרים לכלוך כשרואים, לא לזרוק על הרצפה, לעזור זה לזה, להיות אשכרה בני אדם
כשאני חושבת על זה עכשיו, כולם תמיד אומרים "אנחנו בני אדם, לא חיות"
וואלה עדיף להיות חיות, הם יותר בני אדם מאיתנו
מדענים אומרים שעוד 200 שנה יגיע סוף העולם, כלומר הנינים של הנינים שלנו לא יזכו לחיות
הרסנו את כדור הארץ
איך כל כך הרבה השתנה בארבעים שנה האחרונות?
תשאלו את ההורים שלכם, כמה זה היה שונה היום מפעם
זה עצוב, מאוד
זה נורא שהיחידים שעוזרים בלי חשבון זה תלמידים, וגם זה לרוב כי הבית ספר מכריח
לדעתי המדענים החמיאו כשנתנו עוד 200 שנה, חכו 30 שנה נראה אם יישאר פה משהו חוץ מחרא, אפוקליפסה, ואנשים שגונבים ורוצחים כדי לחיות
אני באמת חושב שכל היופי במין האנושי זה היכולת שלנו להתמודד עם בעיות, כל בעיה שתגיע נפתור ואני חושב שאנחנו לקראת פריצת דרך מאסיבית!
תמיד האנשים ששואלים את השאלות האלו הם אותם אנשים שרק משתפים פוסט בסטורי, עושים אימוגי בוכה וממשיכים בסדר היום ולא באמת עושים כלום.
רוצים לעשות שינוי? אל תשתמשו בחדפ, תמחזרו, תאכלו פחות בשר... להעלות את הפוסט לסטורי לא ישנה כלום.
אני מאמינה שזה ברירה טבעית, עם כמה שבני האדם "חכמים" הם לגמרי מטומטמים. מאמינה שניכחד בסופו של דבר, כנראה לא עוד כזה הרבה זמן. מתישהו יתפתחו חיים באיזשהו כוכב ביקום שלנו, אולי יתפתחו זנים חכמים נוספים ואולי הם יום אחד ילמדו על בני האדם המטומטמים שגרמו להכחדה של עצמם כי לא יכלו לתכנן לעתיד וראו רק את הרגע, את החיים האישיים שלהם במקום את התמונה הכוללת, ואת הרווח האישי שלהם.
אנונימית
האנושות נדפקה והרסה מאות אלפי חיים
האנושות שחושבת שמלחמות, הרג, הרס,הכחדה זה הפיתרון.
האנושות חושבת רק על עצמה
האנושות אגואיסטית