7 תשובות
לשלוח למישהו אחר
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
נגמר רע.
אנונימית
תכירי אנשים, תעסיקי ת'צמך
קודם כול זה ממש תלוי למה ניפרדתם ואם זה נגמר בטוב או ברע.

אם בא לך לדבר על זה בפרטי את יכולה בכיף כי אני לא ממש יודעת מה לענות לך בגלל שזה לא ממש מפורט.
אבל בגדול כמו שאמרו מעליי, אם אתם אקסים כניראה זה מה שצריך לקרות, אבל זה לא שחור או לבן אז בגלל זה יהיה לי יותר קל לענות אם תפרטי :)
אם נפרדתם כנראה שזה היה צריך לקרות... לא כדאי לשלוח הודעה
תשלחי למישהו אחר הודעה לידיד או לחברה