4 תשובות
תיפסק ברגע שהכל יישרף עד היסוד.
אני חושבת עוד שבועיים-שלושה...
כבר התחיל לרדת שם גשם והוא רק מתגבר יותר ויותר
כמה אופציות
א. עד שמישהו ייתערב ויכבה
ב. עד שיירד גם
ג. עד שזה יישרף עד היסוד
בשבועות הקרובים
או עד שהכל יישרף. מקווה שזה לא יגיע לזה אחרת כולנו נמות. (טוב, לא באמת נמות, אבל הם אחראים ל20 אחוז מייצור החמצן פה)