7 תשובות
לא סימן טוב
שמרי מרחק הוא מניאק
לדעתי קחי קצת מרחק, אולי תרמזי שיש לך עניין במישהו אחר ותראי את התגובה שלו.
מה שחשוב, אל תיכנסי ביניהם ואל תזרמי עם זה.
שואל השאלה:
כן? זה לא ילדותי לחשוב שבגלל לב משהו לא בסדר?
כי כאילו.. הוא מדבר על חברה שלו ורואים שהם בקטע רציני ושהוא אוהב אותה אז אני כאילו מחליקה כי אני אומרת .. אולי זה בראש שלי והכל ממש תמים ואני סתם סתומה
אנונימית
אני שולחת לבבות לאנשים סתם מתוך נימוס.
נגיד למורה שלי היום שלחתי תודה ולב.
זה לא אומר שאני מעוניינת בו או משהו.
אולי הוא גם כמוני.
אבל אם את חושבת שלא תדברי איתו על זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל תחשבי שאם היה לך חבר והוא שולח לבבות לבנות , אפילו אנחנו לא ידידים כאלה טובים , סתם מכרים טובים לעבודה
אנונימית
זה לא נשמע שזה מתפתח לכיוון הנכון, כמו שאת כבר יודעת בעצמך. אל תזלזלי באינטואיציה שלך, את לא טועה. וקחי את זה בכלל כטיפ.
תתפסי מרחק ממנו.