4 תשובות
את צריכה לעלות מאמי! את ממש רזה אויש מרסל תעלי! (:
תעלי עוד ממש קצת.. ואז זה יהיה טוב:) למרות שגם עכשיו זה סבבה..
זה בסדר אבל אם תעלי קילו שניים את תהיי בסדר גמור:))
זה טוב אבל עם תעלי קילו אחד זה יהייה מושלם