7 תשובות
ככה זה אחים
אנונימי
כי ככה זה אחים
ככה זה אחים
משעמם לו
בא לי גם.
גם לי זה קורה
ככה זה אחים..את לא יודעת איך אחים שלי הציקו לאחותי...כי היא עצבנה אותם..לי כמעט לא הציקו... רק אחותי הציקה...אבל אחותי עברה "התעללות"..מסכנה..
באותו הנושא: