5 תשובות
בטח עצבני על משהו.. תתאמן או שתרביץ לשק איגרוף או משהו
קנה שק אגרוף ותוציא עליו את העצבים, לא טוב לאגור כי אז זה יוצא על אחרים ולהתאמן זה טוב לגוף אז השגת 2 במחיר 1
אנונימי
אל תתאפק לך על זה
אולי משהו מפריע לך
אולי משהו מפריע לך
אוליי יש לך תקופה של עצבים
משהו מסוים?
באותו הנושא: