6 תשובות
את תמותי
אנונימית
תרזי... אולי..
אבל זה יעלה לך תוך שנייה, חבל
אין לי שמץ אם תרזי אבל אל תעשי את זה.
לא. אם לא אוכלים ואז חוזרים לאכול משמינים. תתחילי לאכול אבל פשוט בריא, בלי חטיפים. תאכלי סלטים וגבינות
את לא תמותי. אבל זה לא בריא
לא נראלי שאת תרזי הרבה.. אבל מה שאני יודעת שזה ממש לא בריא