2 תשובות
את תוכלי לשנות את זה תמיד אם תתגברי על הפחד והחרדה וכן יש מצב שזה קרה מלחץ אבל תסמכי על עצמך ותבואי עם אנרגיות ושמחה ואת תמיד תיהי מוקפת אנשים:)
לא, אני גם עוברת לכיתה חדשה, וגם אני בלחץ ואני מרגישה מתח נפשי בגלל שזו התחלה חדשה לגמרי ועוד לבד.
ואני חושבת שזה קרה לך מתוך לחץ, וזה נורמלי שאת מרגישה ככה לפני הבית ספר החדש, זאת סביבה חדשה לגמרי, זה יכול לקרות גם לפני הגיוס, עבודה, לפני שעוברים דירה וכדומה.
ממליצה לך לדבר על זה עם מישהו, לא משנה מי העיקר שיקשיב לך, אני בטוחה שאותו מישהו יעודד וירגיע אותך לגבי החששות.
ולהשתדל להיות אופטימית, אפילו טיפה, מחשבות רעות תמיד מורידות את המצב רוח וחבל. מאחלת לך בהצלחה ושתרגישי טוב :*