6 תשובות
התראות.
הייתי משנה את החוקים קצת , לא נותנת יותר מידי כוח לנאמנים ולבכירים כי יש כאלה שמוחקים סתם , הייתי קצת מחדשת את האתר (התראות , מחיקת שאלות וצאטים) ואיך שהוא נראה ומכניסה יותר מומחים לאתר , נגיד מומחה לבריאות הנפש, פסיכולוגית נוער וכל זה.
מעיפה את העונים הבכירים לקיבינימיני. (חוץ מאחת ספיציפית חמודה)
ומשנה חוקים מעצבנים כאלה
הם מחקו לי דברים... (תשובות שלא קשורות לשאלה, מוחקים שאלות שנשאלו כבר, שינו לי שם וכו) אבלל אני לא בטוחה אם זה הם עושים אבל אמרו לי שזה הם
הפרדת גילאים... כאלה שמעל גיל 15-16 וכאלה שמתחת... זה כבר מוריד את החשק מהאתר שזה ככה
שאם שמים לי מינוס או פלוס בתגובה שאני אדע
ושיהיה אפשר למחוק חשבון ושאלות ותשובות