2 תשובות
תלוי בבן אדם, אך כמובן שיש "דיסטנס" בין המפקדות לחיילים.
יש כאלה יותר יש כאלה פחות,בעיקרון זה סתם שטויות הכל זה משחק שלהם.לא צריך להתרגש מה"קשיחות" שלהם.
באותו הנושא: