12 תשובות
לא קשור
זה בסדר להפגין אבל לא ככה
אנחנו לא עשינו להם כלום הם הוציאו את כל הזעם שלהם על אנשים תמימים על כל החברים שלהם
ועוד יותר גרוע שבגללם כמעט ולא התייחסו לגננת שהתעללה בילדים בגן
הם פשוט לקחו את הזמן הכי לא טוב וגרמו לכל החברים שלהם להתחיל להפסיק להעריך אותם
שואל השאלה:
וואי וואי
לא בסדר בכלל
מה נזכרת בזה אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש לי סטילס מעכשיו ואני רוצה לשמוע דעות
העיקרון של המחאה בעיני מוצדק. המדינה הזאת מלאה באנשים גזענים, לצערי. הדרך שבה נערכה ההפגנה? בעיני לא מקובלת והתנהלה בצורה אנרכיסטית.
אני חושבת שהמחאה הזאת השאירה חותם כבד עלינו כמדינה- לחיוב ולשלילה.
זה לא מעניין אותי מתי פתחת או מתי לא
כנראה את מחפשת להתסיס אה ותתקדמי
שואל השאלה:
זכותי לשאול פה מה שאני רוצה(:
שואל השאלה:
ו"תתקדמי" תגידי לחברות שלך לא לי
שואל השאלה:
black barbie, סלמון טקה ז"ל התנהג בצורה *הכי* לא בסדר שיכל, עכשיו פתחתי סטיפס אז רציתי לשמוע דעות של אנשים. יש לי את הזכות. תתקדמי תגידי לחברות שלך לא לי
באמת מה נזכרת בזה תתקדמי זה היה לפני חודשיים והמחאה הייתה מוצדקת מאוד.
אם זה לא היה ככה עובדה שלא היית שואלת על זה שאלה.
מעכשיו נגמר להיות האתיופים החמודים האלה.
נתקעתי בפקק והייתה לי בגרות יום אחרי ולא היו לי שעות שינה
אנונימית