3 תשובות
להתכונן לכל המורים שיחפרו על כיתה ז ושהיא קשה
תדעי שזה קליקבייט וכיתה ז היא קלה אחרי זה
ותשקיעי בלימודים כי הציונים ישבצו אותך להקבצות ותשתדלי לבלות ולהשתלב עם כולם, זו שנה אחרונה ביסודי אחרי הכל
שואל השאלה:
עזרה
תבחרי בחוכמה את החטיבה שאת הולכת להיות בה ומגמה.
זה יכול לעזור לך בחיים.
FML