12 תשובות
ששחיתי באוויר וטפ
תמיד יש לי חלומות שאני קופצת מביניין, הזוי לגמרי
שההורים שלי אכלו קציצות חרא והפכו למפלצות שניסו לאכול אותי
סיוטים בגיל 5 וזה
שהאקס שלי חתך לי את הידיים ותקע לי מחטים בעור
חלמתי את זה לפני בערך 3 ימים לול
העפיפון של הופ חטף אותי, עלה איתי לשמיים ודיגדג אותי כל הלילה.
נסעתי עם ביבי ושרה לצפות בשעת הדמדומים על הרי הבלקן בבולגריה. רצוי לציין שזה היה צלול.
כמעט הרגתי את האקסית שלי
כשנפגשה איתי עם חבר שלה
אמא שלי נסעה לאנשהו ואז המכונית שלה התפוצצה והיא מתה אז התאבדתי
אנונימית
שקפצתי מהגג
והתעוררתי כמו מקפצה
ואי איך נבהלתי .
יש מלא
יש לי רעיון לאחד הזוי במיוחד. אני אמסור את הגרסא הקצרה-
בואו רק נגיד שיש בו שילוב של גן חיות ובית קברות שלא גן חיות ובית קברות, נהגתי בסוג של טרקטור למרות שאני בכלל רק בת 14 בדרך פלא ידעתי לתפעל אותו, לאחר מכן היה מן ישות כזאת זה לא בדיוק היה אדם יותר כמו רובוט כזה אבל עצום ולא בדיוק רובוט אבל גם לא אנושי או בעל חיים כולשהו זה מסובך להסביר מה זה היה. בשלב הזה אני לא זוכרת מתיי בדיוק אבל הדמויות הראשיות בחלום לא היו אני זאת הייתה מישהי שהייתה כמו המנהיגה אבל היא הייתה גם מורה כזה (זה מסובך) ועוד כול מיני אחרים היינו קבוצה ואני הייתי בן
ברחנו מהרובוט שלא רובוט
ומתישהו הגענו למקום שהיה נראה לי מוכר כאילו אני זוכרת אותו מהחיים האמיתיים (היו כמה מרפסות מעל אותו המקום אני זוכרת שהייתי רואה את המקום בחיים האמיתיים מהמרפסת) אבל מעולם לא ראיתי אותו במציאות
גם עכשיו- יש לי זיכרונות איך הייתי רואה אותו מהמרפסת של אותו המקום אבל מעולם לא ראיתי אותו במציאות
והיה באותו המקום מן חבל לולאה כזה כמו אלה שהמתאבדים מכינים כדיי לתלות את עצמם
עליתי עליו וכמעט התאבדתי אבל בסוף לא כי היה איזה מישהו שהיה סוג של קטע ביננו אבל לא בדיוק אני לא יכולה להסביר (תזכרו שהייתי בכלל דמות של בן בזמן הזה) והוא היה גם חשוב לי והוא הביט בי בעיניים עצובות כאלה אז בסוף לא התאבדתי

זאת הגרסא הקצרה של מה שקרה בחלום ההוא
זה רק הקצה של החלומות שלי יש לי 7000 חלומות הזויים לא פחות.
יש לי חלום שבו אני פוגשת דמות שהמצאתי מספר שכתבתי פרופסור משוגע מטורף מנסה לרצוח אותי ויש שם גם כמה סימני דמיון לאחת מסדרות הספרים שאני קוראת, חלום אחר שהתחלפתי בגוף, חלום שנהגתי ברכב של אמא שלי למרות שלא ידעתי לנהוג (והצלחתי לא למות!) ועוד חלום שמסובך מידיי להסביר בקצרה ועוד המון חלומות הזויים וחלק גדול מהם מהתקופה האחרונה (אין לי מושג למה בתקופה האחרונה התחלתי לחלום הרבה יותר)

ניצחתי?
נגיד ככה , אולי כבר אמרתי את זה, החלום הכי הזוי שהיה לי, בריונית מבנות מקובלות, מי שעברו את זה זוכרים את הרגשה הזו על בטוח, אני הרגשתי את זה בחלום , ומה שאני זוכרת, שהיו בנות כאלה, ואני שרתי את השיר של מקסימות מפטיטו, לא זוכרת מה קרה שם אז, אבל אני יודעת שהן פשוט יצאו עלי וצחקו עלי , וזה היה מעצבן, כאילו רק שרתי את השיר של אנטולונה וחברותיה בפרק הראשון שפטיטו הגיעה לבית ספר היוקרתי, זוכרים את השיר הזה שהיא שרה את זה לפטיטו שהיא נכנסה לשם ואז היא אמרה את זה בשיר לפטיטו שהיא לא יכולה להיות כי היא לא יפה כמו אנטולונה וחברות שלה? אולי זה בגלל זה, לא יודעת, ובקיצור אז היה גם שיעור והיה לי תיק שהיה שם בכיתה ואני הייתי צריכה כנראה להוציא אותה אבל שוב היה שיעור ואתם יודעים שיש שיעור וכל זה, אז יש מורה , ואני כנראה הייתי בשיעור אחר, אני מנסה לזכור את זה אבל זה פשוט חלום הזוי שקשה לזכור אותו. כמו הרוב חלומות שלי. ואני הייתי צריכה ללכת לקחת אותו ואני מתחבאת מתחת לשולחן והמורה אז תופסת אותי ולא זוכרת מה היה עוד, אבל כן זוכרת את הרגשה שהייתה, שבכיתי שם מלא , והרגשתי מושפלת ומובכת, אני זוכרת את הבכי וכל עלבון, נראה לי שגם אמרתי שם שהיה לי יום גרוע. היו לי מלא חלומות אחרים כאלה, אתמול היה גם , אבל זה בקטעים קצרים. אני אפילו לא הבנתי על מה היה . והיה לי גם בצהריים שאני הולכת במסדרון וזהו, קטעים קצרים, מה שאני יכולה לתפוס,חלומות הם משהו מוזר לפעמים, לא ?
אני עדיין זוכרת את החלום הזה שחלמתי בגן.
אני רכבתי על כלבים עם המשפחה שלי בתוך איזה מדבר וכל פעם השגנו שדרוגים (כלבים חדשים) והכל היה נראה כמו סדרה מצויירת כזה
דיי זה מטומטם אבל הייתי בת שבע
אנונימית