4 תשובות
כן.
וקמתי ב5 בבוקר ככה לא יכולתי לזוז אז ניסיתי לחזור לישון. נ.ב בשיתוקי שינה יכול להיות הזיות ראליסטיות ממש.
ראיתי את הליצן של it בפתח של החדר התחלתי כולי להזיע
ואחרי כמה זמן שהוא התקרב והפך לכל מיני דברים (קטע מלחיץ)
הופיע איזה אחד עם חרב והם התחילו להילחם ובסוף הלוחם ניצח אותו ובא אליי והרגיע אותי ואז פשוט הכל נעלם ברגע שמצמצתי וכולי הייתי מזיע והתחלתי לחפש מה זה ומסתבר שזה היה שיתוק שינה מוגזם.
וכן זה אמיתי .-.
אמאלה מה^
כן וזה לא היה להרבה זמן זה קורה לי הרבה פעמיים פשוט הגוף שלי משותק והתת מודע שלי מבין את זה ומנסה להילחם בזה בשביל להתעורר ואז שאני בא להילחם חזק אז הגוף מתעורר
למרות שצריך להזות דברים אז לי זה לא היה ככה

אבל זה בקטנה