9 תשובות
זה ממש תלוי מה קורה בחודשים האלה.. בעיקרון הזמן טס.
אבל יש חודשים שעוברים לאט בטירוף ויש חודשים שאת לא מספיקה להגיד ג'ק רובינסון ועברו שלושה חודשים.
אז 0-10
גיוס קל :)
אבל יש חודשים שעוברים לאט בטירוף ויש חודשים שאת לא מספיקה להגיד ג'ק רובינסון ועברו שלושה חודשים.
אז 0-10
גיוס קל :)
7
בעיניי ממש מהר
רק מקווה שלא תגיעי לצהל ותקווי לחזור לחודשים האלו
בהצלחה!
רק מקווה שלא תגיעי לצהל ותקווי לחזור לחודשים האלו
בהצלחה!
שואל השאלה:
חחח ונאמר אמן
אי אפשר לדעת עם המערכת הזאת. זה או שתהני או שתדפקי מכל הכיוונים, הכל תלוי במה צופן לו הגורל
חחח ונאמר אמן
אי אפשר לדעת עם המערכת הזאת. זה או שתהני או שתדפקי מכל הכיוונים, הכל תלוי במה צופן לו הגורל
חחח את רצינית? הלוואי היה עוד שלושה חודשים חופש גדול או לפחות שלושה חודשים חופש גדול איזה כיף לך
תוך שנייה כמו שהחופש עבר ברגע לדעתי 8 יש ימים שעוברים לאט ומשעממים וקשים ויש ימים שאת אומרת וואי איך השבוע כבר נגמר
תלוי מה תעשי בהם, חלק מהזמן תעבדי, חלק תנוחי ותתכונני, חלק תעשי כיף, תעשי מה שבא לך!
באותו הנושא: