4 תשובות
תתרמי לי מהאנרגיות האלה אני רק מתפללת לשביתה
כיתה י בין הקלות והיותר כיפיות שהיו לי, אין בגרויות, רק בחינות פנימיות שהבית ספר בוחר
באליי גםם
משעמםם לי החופשש ואני כל החיים תקועהה בבייתת ובביתספרר אניי עם חברות וכיףף ליי יאלה עוד 4 ימיםם
כיתה י' לעיתים היא קשה כי זה כל ההתחלה של התהליך של הבגרויות. עם זאת, יא היא יותר קשה. כיף לראות שאת מאושרת להתחיל!