תשובה אחת
אירובי זה אימון שמתמקד בשריפת שומנים, שריפת קלוריות
נגיד ריצה/ הליכה על ההליכון, אליפטיקל, שיעורי אירובי קבוצתיים (תמיד יש גם חוגים בחדר כושר)
כוח זה אימונים שמתמקדים בחיזוק השרירים ובניית מסה
שניהם חשובים אם את רוצה להוריד במשקל ולהתחטב, את יכולה לעשות כמה אימונים בשבוע שחלק מהם אירובי וחלק כוח