6 תשובות
הכל בראש אם אומרים לך כל הזמן שאת מכוערת ככה את תרגישי בטח סתם קנאים כל אחד יפה בדרך שלו פעם חשבתי שאני מכוערת כי גם לי אמרו אבל לאט לאט מבינים שהכל שטויות
אנונימית
אוף בבקשה אל תבכי בגלל דבר כזה. אני לא יודעת איך את נראת אבל את צריכה לדעת שזה לא הכל בחיים. והבנות החושניות או הדוגמניות או וואטאבר לא כאלה מושלמות כמו שהן נראות. אני מבטיחה לך שאם האופי שלך טוב זה כל-כך עדיף מלהיראות כמו דוגמנית. המראה זה דבר נורא שולי. הרי אם את תיראי מהממת ותהיי מגעילה לאנשים אז מה זה יעזור? אם את בגיל שאת יכולה להתנדב או משהו כזה תעשי את זה, אני ניסיתי ואמרו לי שאני קטנה מדי. תאמיני לי שזה הרבה יותר יספק אותך רגשית להיות בן אדם טוב מאשר להיות איזו עוד אחת יפה
חכי תורידי טינדר תביני שלבנים זה לא משנה
אנונימי
הטעות הכי גדולה זה להשוות את עצמך לאחרות. לא משנה מה כמה ואיך, אף פעם לא תוכלי להיראות כמו מישהי אחרת ואת גם לגמרי לא צריכה.
זה לא יבוא לך ברגע, את צריכה לעבוד על הביטחון העצמי שלך, להבין למה את טובה כמו שאת, אם יש דברים שאפשר ואת רוצה לשנות, תשני אותם. (בלי להגזים)
תסתכלי על כל הדברים הטובים שבך, מבפנים ומבחוץ, תביני כמה ייחודית את ואין אף אחת אחרת כמוך.
זה לא יבוא לך ברגע, את צריכה לעבוד על הביטחון העצמי שלך, להבין למה את טובה כמו שאת, אם יש דברים שאפשר ואת רוצה לשנות, תשני אותם. (בלי להגזים)
תסתכלי על כל הדברים הטובים שבך, מבפנים ומבחוץ, תביני כמה ייחודית את ואין אף אחת אחרת כמוך.
היי היי קודם כל.
תזכרי.
1 כמוך יש בכל העולם. ליופי יש מיליארדים של צורות איך בכלל הם מעזים להגיד לך שאת מכוערת? הכל מקנאה פשוט. אין כזה דבר מישהו שהוא מכוער. אני בטוחה שאת מהממת. תהפכי את המראה שלך למשהו שתאהבי. נגיד אם את לא אוהבת את השער, תעשי מחליק וכל מיני. למרות שאני בטוחה שאת יפה כמו שאת אבל אם זה יעזור לך להרגיש יותר טוב עם עצמך אז
תעשי את זה.
ותתגאי להסתכל על עצמך במראה כי אני שוב אומרת שליופי יש מיליארדי פרצופים ואין אפילו שתי אנשים זהים בעולם אז איך קובעים מי יפה ומי לא?לפני שמישהו יאהב אותך את בעצמך צריכה לאהוב אותך. איך תוכלי להאמין לו ככה? בהצלחה!
תזכרי.
1 כמוך יש בכל העולם. ליופי יש מיליארדים של צורות איך בכלל הם מעזים להגיד לך שאת מכוערת? הכל מקנאה פשוט. אין כזה דבר מישהו שהוא מכוער. אני בטוחה שאת מהממת. תהפכי את המראה שלך למשהו שתאהבי. נגיד אם את לא אוהבת את השער, תעשי מחליק וכל מיני. למרות שאני בטוחה שאת יפה כמו שאת אבל אם זה יעזור לך להרגיש יותר טוב עם עצמך אז
תעשי את זה.
ותתגאי להסתכל על עצמך במראה כי אני שוב אומרת שליופי יש מיליארדי פרצופים ואין אפילו שתי אנשים זהים בעולם אז איך קובעים מי יפה ומי לא?לפני שמישהו יאהב אותך את בעצמך צריכה לאהוב אותך. איך תוכלי להאמין לו ככה? בהצלחה!
גם אני שונאתת את איך שאני נראת!!
פאק
פאק
באותו הנושא: