4 תשובות
כן, זה קיצוני קצת
שואל השאלה:
מה קיצוני?
מה קיצוני?
אנונימית
נתחיל מזה ש800 קלוריות זה לא הרבה, ובשביל לרדת במשקל תצטרכי מאזן קלורי שלילי שפשוט אומר תשרפי יותר ממה שאת מכניסה, הכנסת 800 תשרפי 1200
^^כאילו זה כלום אוכל, ביום גם אם את לא עושה כלום הגוף מוציא יותר קלוריות.
באותו הנושא: