4 תשובות
לגמרי.
הם ביטלו בסוף?
יבטלו לכולם
כל שנה עושים את זה
נראה לי בגלל העניין של הבגרויות
חחח תמיד מבטלים את השביתה בסוף
עשו להם צו מניעה ככה שגם אם רוצים הם לא יכולים לעשות שביתה בתיכונים.