4 תשובות
לגמרי.
הם ביטלו בסוף?
הם ביטלו בסוף?
יבטלו לכולם
כל שנה עושים את זה
כל שנה עושים את זה
נראה לי בגלל העניין של הבגרויות
חחח תמיד מבטלים את השביתה בסוף
עשו להם צו מניעה ככה שגם אם רוצים הם לא יכולים לעשות שביתה בתיכונים.
עשו להם צו מניעה ככה שגם אם רוצים הם לא יכולים לעשות שביתה בתיכונים.
באותו הנושא: