19 תשובות
לא
סה"כ אמרה לך שאת אלופה, זה שהיא לסבית לא אומר שהיא בהכרח מתחילה אותך.
זה אומר שהיא חושבת שאת אלופה
אין קשר
לא חחח
Rks
שואל השאלה:
והיא מנסה להמשיך את השיחה
אנונימית
לא הבנתי מה קשר ללסבית ואיך הכנסת אתזה לשיחה. יכול להיות יצאת אלופה במה שהעלת. ורצתה סתם להיות נחמדה זהו זה כמו שאם עכשיו סטרייטית הייתה רושמת לך אתזה לא היית חושבת אתזה
:(?
למה סטרייטיות תמיד חושבות שלסביות מנסות להתחיל איתן
שואל השאלה:
אבל תקשיבו למה שאני אומרת לפחות..
תמיד התעלמנו אחת מהשניה ולא דיברנו .. וזה לא משהו יותר מידי שיצאתי בו "אלופה" זה משהו די פשוט . ועכשיו היא שלחה הודעה ומנסה להמשיך את השיחה אז לא יודעת
אנונימית
אז יכול להיות שהיא רוצה להתידד זה כמו שעכשיו בן ישלח הודעה יכול להיות שהוא רוצה להיות רק ידיד שלך כי הוא חושב שאת נחמדה ורק עכשיו נהיה לו יותר ביטחון או סתם מבינה?
:(?
שואל השאלה:
אויש גם אם זה היה בן אז היה לי ברור שזה לא בשביל להיות ידידים
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת יכול להיות שהיא רוצה שנתיידד או משהו
אנונימית
למה
:(?
תקשיבי הכל יכול להיות ואם כן תקחי את זה כמחמאה ותמשיכי הלאה
Rks
אבל בתכלס לא כל בן מתחיל או משהו יכולים להיות סתם נחמדים וככה זה כולל את כולם. ובאמת יכול להיות שהיא רוצה רק להתידד ולא צריך להגיע לדעתי לסתם מחשבות וזהו
:(?
למה כל מילה שניה של לסביות (היי!) בעיני סטרייטיות היא להתחיל איתן? יש לנו טעם אישי , יו נואו
ונראה לי שהיא פשוט ניסתה להיות נחמדה
לא..
שואל השאלה:
בלי קשר ללסביות , גם אם זה היה בן מן הסתם הייתי מבינה שהוא מתחיל איתי . למה שבן סתם ישלח לי הודעה בשביל להיות ידיד שלי? בחיים לא קרה לי
אנונימית
באותו הנושא: