17 תשובות
לא
לא, אבל לא שוללת
כן אין מצב שרק אנחנו חיים יש מעל מיליארדי כוכבים בשביל החלב ויותר
כן יש הרבה הוכחות שזה קיים.
דיברו על זה באו"ם שידועים לפחות שלוש סוגים של חייזרים שבקשר עם כדור הארץ
ולאחד מהם קוראים "הלבנים הגבוהים"
דיברו על זה באו"ם שידועים לפחות שלוש סוגים של חייזרים שבקשר עם כדור הארץ
ולאחד מהם קוראים "הלבנים הגבוהים"
כן ויש הוכחות שיש חייזרים בכדור הארץ גם
)אזור 51)
)אזור 51)
אני בטוחה שיש יקום מקביל חייב להיות אנחנו לא יכולים להיות היחידים בכל הפלנטה הזאתי
אנחנו נלך לראות את החייזרים ב20 לספטמבר!!
עושים רייד על אזור 51
עושים רייד על אזור 51
נשבע שאני מחכה לזה
חח ידוע לי על כמה אנשים שבאמת הולכים לשם
אבא של חבר שלי הולך
חח באמת שזה ענק כל הקטע.
לא.
כן.
יש כל כך הרבה כוכבי לכת בגלקסיה, שמאוד סביר להניח שיש לפחות עוד אחד שיכול לתמוך בחיים.
ובמקרה כזה אם עוד אין עליו חיים, הם יכולים להופיע שם בכל שלב.
יש כל כך הרבה כוכבי לכת בגלקסיה, שמאוד סביר להניח שיש לפחות עוד אחד שיכול לתמוך בחיים.
ובמקרה כזה אם עוד אין עליו חיים, הם יכולים להופיע שם בכל שלב.
כן
אבל לא ברור מה יש שם
יצורים מפותחים?
חיידקים?
אולי איזה דינוזאורים?
אבל לא ברור מה יש שם
יצורים מפותחים?
חיידקים?
אולי איזה דינוזאורים?
אני לא צריך להאמין. ברור מאליו שיש. אני חושב שאתם לא מבינים כמה היקום הזה ענק בקטע מטורף וכמה אנחנו אפילו לא נקודה בו. לא הגיוני שאנחנו החיים התבוניים היחידים
פשוט - אני מניח שלא מצאו חד משמעית עדיין כי אלו לא חיים כמו שאנחנו מכירים אותם. אל תשכחו שלפי באבולוציה התחלנו מאמבות ותאים מזעריים והתקדמנו בטעות בכלל
פשוט - אני מניח שלא מצאו חד משמעית עדיין כי אלו לא חיים כמו שאנחנו מכירים אותם. אל תשכחו שלפי באבולוציה התחלנו מאמבות ותאים מזעריים והתקדמנו בטעות בכלל
לא חשבת שזאת שאלה מהרגע שגילית כמה יצורים חיים יש על כדור הארץ גם כאלה שנכחדו ובגודל היקום אבל כנראה שהם ממש שונים מאיתנו ושנהיה יותר דומים גנטית לצפרדע מלהם( נסו לדמיין) וגם הטכנולוגיה ולך תדע איך נראים ביניינים אצלם אח יקר
באותו הנושא: