6 תשובות
לא, לי היה אלכו ג'ל שנה שעברה
לא למה שזה יהיה מצחיק את בסך הכל מנסה לשמור על הגיינה
אני עולה ליא ותמיד לוקחת איתי אלכוג'ל
הכל טוב
הכל טוב
לא
לא, למה מצחיק?
באותו הנושא: