2 תשובות
ממש מסתדרת חצי קלאץ'. בדברים מסוימים זה סבבה ובדברים אחרים זה רע.
לדוגמה- אם את לוקחת גלולות שבמקרה גם מנופקות על ידי הצבא הסתדרת. את לא משלמת עליהן בכלל כל זמן שאת בשירות צבאי.
או- אם קורה לך משהו חס וחלילה שבגללו את נאלצת ללכת למיון (כי הביקור רופא סגור ואת לא בבסיס)- הצבא מכסה את ההוצאות של המיון.
אבל יש דברים שהם פחות טובים.
אם יש לך משהו בעור ואת קובעת תור לרופא עור, או לחילופין רופאת נשים כי יש לך משהו למטה.. זה לחכות חודש וחצי לתור וגם אז כשאת מגיעה לרופא- הרבה רופאים הם מגעילים ואין להם סבלנות לחיילים.