6 תשובות
אין לי מושג, אולי כי הוא יכול להסיע אותן למקומות.
כי זה נותן תחושה כזאת שהם בוגרים יותר
כי הן מתלהבות שיש מי שיסיע אותן ולא צריך יותר הורים ואפשר להגיע למקומות, אבל רק אם אין להן. כולם חוגגים על הראשון בחבורה שמוציא רישיון.
אני אישית כן כי זה מגניב כזה ואני חושבת שגם הם אוהבים את זה חחח
שני ידידים שלי אמרו לי שהם יגידו לבנות "אז לבוא לאסוף אותך?" ברגע שהם יקבלו רישיון חחח
ואחד מהם קיבל ואמר לי את זה (בצחוק)
שני ידידים שלי אמרו לי שהם יגידו לבנות "אז לבוא לאסוף אותך?" ברגע שהם יקבלו רישיון חחח
ואחד מהם קיבל ואמר לי את זה (בצחוק)
תחשבי למה זה קשור את יודעת מה
בתור אחת בגילאים האלה האמת שאף פעם לא הבנתי את זה גם כשמישהו אמר "יש לי רישיון ואוטו" וציפה שאתלהב..
אולי כי הוא יכול לקחת אותן למקומות?אין לי מושג
אולי כי הוא יכול לקחת אותן למקומות?אין לי מושג
באותו הנושא: