14 תשובות
אני מצטרפת לשאלה
אני אישית לא עושה את זה אבל אני כן רואה בזה משהו שהוא כזה מגניב לא יודעת
כי אוהבים איך שזה נראה, זה יפה מה כבר אפשר לענות
מצטרפת לשאלה
ענית לעצמך.
כי זה יפה.
כי זה יפה.
אני קניתי של אריאנה גרנדה כי זה היה יפה
אבל אני לא אוהבת אותה בכלל
אבל אני לא אוהבת אותה בכלל
ככה בא לי ושמה זין
אנונימית
אז תתעצבני בשקט
קניתי בחו"ל, לא גמרתי לך את המלאי חיימשלי
קניתי בחו"ל, לא גמרתי לך את המלאי חיימשלי
אני קניתי חולצה של אריאנה כי אני אוהבת אותה וזה ישב עליי ממש חמוד אז קניתי.
מסכים, אין לך מושג כמה פרחות בבית ספר שלי אני רואה עם חולצות של מטאליקה וac/dc וזה מחרפן אותי לחשוב, כאילו הן בכלל מכירות את הלהקה? והתשובה..ברור שלא, וזה כן באיזשהו מקום מעצבן, תגידו כמה שבא לכם שזה יפה, אבל זה מעצבן לראות מעריץ של עומר אדם מסתובב עם חולצה של להקת מטאל
לא מבינה למה עושים את זה גם. ראיתי מישהי עם חותצה של מגהדת ואמרתע שגם אני אוהבת את הלהקה והיא אמרה איזו להקה אני פשוט אוהבת את "הקולקציה"של החולצות האלו
זה כלכך מעצבן!
זה כלכך מעצבן!
כי הן יפות. אז מה? אם זה הסגנון שלהם שיתלבשו איך שהם רוצים
אנונימית
זו בסך הכל חולצה. מעצבן או לא אבל זה לא כזה רציני.. לא באמת אכפת להם מה הכיתוב על החולצה כל עוד הם אהבו אותה.
סתם כי בא לי מה זה משנה לך
אנונימית
באותו הנושא: