3 תשובות
את יכולה אולי לכתוב לו היום אם הוא יכול לדבר איתך מחר או משהו, או שפשוט תחכי למחר ואם את לא תופסת אותו תכתבי לו בצהריים שניסית לתפוס רגע לדבר איתו ולא הצלחת אז את כותבת לו את זה... ואז תסבירי לו וכאלה
שואל השאלה:
אני מפחדת שלא אתפוס אותו ביום הראשון של הלימודים
אנונימית
יותר נחמד פנים מול פנים נראה לי...
באותו הנושא: