7 תשובות
מה? בכיתה ז היו לי 9 שעות
גם אצלי זה היה ככה והכי מאוחר שלי זה עדיין 9 שעות (כי בחרתי במורחבים קלים)
שואל השאלה:
שניצלונת
בכיתה ז היו לי 8 חח
תלוי בית ספר.
שואל השאלה:
אז כן בסוף יש לי במערכת 10 שעות הכי הרבה ^-^
שואל השאלה:
אוף
ככל הנראה.