4 תשובות
לא זה ולא זה
לא זה ולא זה, אני עונה על שאלות חדשות בלבד כי זה יותר אפקטיבי לשואל השאלה.
עונה על שאלה שמקווה שתהיה בחמות, ואז היא לא.
גם וגם חחח