5 תשובות
היו לי ילדים בכיתה שהיו עובדים מהערב עד מאוחר בלילה והם שרדו את זה, אל תעמיסי על עצמך יותר מידי אבל עד פברואר בערך אין כזה עומס (אלא אם יש לך בגרויות חורף מה שפחות קורה בכיתה י'א)
שואל השאלה:
אוף אני בחרדות לא באלי לקום מחר :(
אנונימית
לא.
אם תסדרי את הזמן נכון זה ממש חא קשה.
לשלב? כן דיי
יש לי חברות שבמהלך יא הן היו עובדות כמעט כל יום . והן הוציאו ציונים ממש טובים.
את תצליחי לשלב, צריך רק לסדר את הזמן.