10 תשובות
ניצלתי אותו כל כך
לא היה יום אחד שישבתי בבית זה היה החופש המושלם
לא היה יום אחד שישבתי בבית זה היה החופש המושלם
נטפליקס
אנונימית
ניצלתי
אבל היה מתאים לי עוד חודשיים
אבל היה מתאים לי עוד חודשיים
לא כזה
שואל השאלה:
לצאת מהבית נחשב ניצול?
אני העדפתי לישון
לצאת מהבית נחשב ניצול?
אני העדפתי לישון
אנונימית
ממש לא
יכל להיות יותר טוב ויכל להיות רע חח
נופ, נראה לי הדבר הכי מרגש שקרה זה שהתאמנתי בחדר כושר :/
לא, אבל זה רק כי רציתי, הדבר הכי כיפי שעשיתי זה ללכת לבריכה עם חברה.
לא מספיק לצערי
אבל גם לא היה רע
אבל גם לא היה רע
באותו הנושא: