10 תשובות
ניצלתי אותו כל כך
לא היה יום אחד שישבתי בבית זה היה החופש המושלם
נטפליקס
אנונימית
ניצלתי
אבל היה מתאים לי עוד חודשיים
לא כזה
שואל השאלה:
לצאת מהבית נחשב ניצול?
אני העדפתי לישון
אנונימית
יכל להיות יותר טוב ויכל להיות רע חח
נופ, נראה לי הדבר הכי מרגש שקרה זה שהתאמנתי בחדר כושר :/
לא, אבל זה רק כי רציתי, הדבר הכי כיפי שעשיתי זה ללכת לבריכה עם חברה.
לא מספיק לצערי
אבל גם לא היה רע