7 תשובות
לא קולטת עדיין שחוזרים לבית ספר אני בהלם
מרגישה בסדר לא כל כך עניין גדול כולה חוזרים לבית ספר
מרגישה כזאת ריקה!!! אני ממש כל היום בדיכאון, ואני במין הכחשה כזאת שמחר אני יקום מאוחר והכח יהיה טוב.
כאילו כל בשמחת חיים שלי חלפה עם החופש הגדול
שואל השאלה:
אני לא אעשה את עצמי חולה, אני מעדיפה להגיד באמת מה אני מרגישה לגבי החזרה לבית הספר, כי אני יודעת שאמא שלי תמיד תקשיב לי ותעזור לי.
אבל לא אוכל להימנע מזה, ואני צריכה להתגבר על זה.
אנונימית
תעשי את עצמך חולה
עצב, ביאוס