7 תשובות
לא
תאהבי איזה שיר שבא לך, אין דבר כזה בושה בלשמוע שיר
לא
לא.
לא
שואל השאלה:
לא כי פשוט היו מלא דיבורים עליה ומלא אנשים נגעלו ממנה בשנים האחרונות אז זה למה שאלתי
לא כי פשוט היו מלא דיבורים עליה ומלא אנשים נגעלו ממנה בשנים האחרונות אז זה למה שאלתי
אנונימית
את רצינית? זה שיר מושלםם את מתה עליו!
וחוץ מזה תאהבי מה ואת מי שאת רוצה
וחוץ מזה תאהבי מה ואת מי שאת רוצה
באותו הנושא: