התחברות
הרשמה
7 שעות שינה בשגרת הלימודים זה טוב בחטיבה?
1 בספטמבר 2019, 23:16
שעות שינה
2 תשובות
כן
T
The night we met
כן זה סבבה..
ג
גברת מרמלדה
באותו הנושא:
שעות השינה שלכם בממוצע?(ימי לימודים)
כל כמה זמן אתם נפגשים עם חברים בשגרת הלימודים?
איך נשמע התפריט הזה לשגרת הלימודים?
איזו כיתה אתם חושבים שהיא הכיתה הכי קשה בחטיבה מבחינת עומס בלימודים וכאלה (ז, ח, ט)?
אם אני אלך לישון עכשיו ואקום בשבע זה מספיק שעות שינה? (שמונה) או שעדיף לי לוותר על הלימודים מחר?
האם מותר להשאיר שעה בחטיבה אחרי הלימודים בגלל שילד לא הביא מחברת?
אפשר להסתדר בלימודים עם 4 שעות שינה בלילה?
איך לסדר שעות שינה לפני הלימודים?
תפריט לשגרת הלימודים
איך שורדים יום לימודים עד 18:30 על שעתיים שעות שינה?
איך לחזור לשגרת שינה נורמאלית?