6 תשובות
הכל טוב אין מה לפחד זה שטויות.
עשיתי שלושה ארבעה כאלה.
הוא מרדים לך את האיזור לשעתיים ומטפל בך.
זה זמן לנוח ולשכב כל משהו תנצלי( ;
הכל טוב.
היום שמו לי גומיות את תשרדי הכל
גם לי את לא לבד
לא, ההרדמה לשעתיים שעה וחצי בערך.הטיפול 30/40 דקות (נראה לי)
שואל השאלה:
זה שעתיים?
אנונימית
אסור אחכ לאכול מיד... הרופאה או הרופא יגידו מתי אפשר.. הם נחמדים.
אין ממה להיבהל הכל טוב.
אל תהיי בלחץ כי זה כלום.