6 תשובות
הכל טוב אין מה לפחד זה שטויות.
עשיתי שלושה ארבעה כאלה.
הוא מרדים לך את האיזור לשעתיים ומטפל בך.
זה זמן לנוח ולשכב כל משהו תנצלי( ;
הכל טוב.
עשיתי שלושה ארבעה כאלה.
הוא מרדים לך את האיזור לשעתיים ומטפל בך.
זה זמן לנוח ולשכב כל משהו תנצלי( ;
הכל טוב.
היום שמו לי גומיות את תשרדי הכל
גם לי את לא לבד
לא, ההרדמה לשעתיים שעה וחצי בערך.הטיפול 30/40 דקות (נראה לי)
שואל השאלה:
זה שעתיים?
זה שעתיים?
אנונימית
אסור אחכ לאכול מיד... הרופאה או הרופא יגידו מתי אפשר.. הם נחמדים.
אין ממה להיבהל הכל טוב.
אל תהיי בלחץ כי זה כלום.
אין ממה להיבהל הכל טוב.
אל תהיי בלחץ כי זה כלום.
באותו הנושא: