3 תשובות
שאת לא נושמת טוב... אני רצינית גם לי זה היה כל פעם אחרי ששחיתי אז היה מסתבר שזה בגלל שנשמתי מהר מדי
כל מה שאת צריכה לעשות זה לנשום לאט
כאילו לנשום לנשוף ככה כמה פעמים
לי פעם היו כאבים ממש חזקים שם (במיוחד בזמן נשימה) ומסתבר שנתפס לי השריר.
אבל זה יכול שזה לא מה שקורה לך וכדאי ללכת לרופא
מכה בצלעות