11 תשובות
שואל השאלה:
איזה גובה טוב ? אתה נמוך רצח
איזה גובה טוב ? אתה נמוך רצח
אנונימי
אני מקווה שכן, נראלי שהרוב המוחץ של הגברים נמצא בטווח הזה.
שואל השאלה:
איך הרוב המוחץ בטווח הזה ? הממוצע 1.76
איך הרוב המוחץ בטווח הזה ? הממוצע 1.76
אנונימי
נו..
הרוב המוחץ 1.70-1.82^
אז אולי לא המוחץ
בעיניי 1.76+ זה גובה יפה לגבר.
לא נמאס?
אנונימית
כן.
לא
אני 1.62 ויש לי גובה טוב
אני 1.62 ויש לי גובה טוב
כן, בערך הטווח הזה זה טווח שנחשב טוב לגבר.
באותו הנושא: