7 תשובות
יכול להיות שכן, יכול להיות שזה סתם שריר תפוס או משהו. בשני המצבים את צריכה ללכת לרופא קודם
אם קיבלת מכה לא מזמן יכול להיות מזה, אם לא יכול להיות שריר תפוס או הזזת קרסול לא נכון. הכי כדי לעשות זה ללכת לרופא כמו שהיא "smile (i'm not okay)" אמרה הוא אגיד לך מה קרה בדיוק לך.
שואל השאלה:
זה בערך שנה וחצי
זה בערך שנה וחצי
אנונימית
את אומרת שכואב לך כבר שנה וחצי?
שואל השאלה:
כן
זה ככ נורא?
כן
זה ככ נורא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני כל הזמן אומרת להורים שלי שכואב לי ולא ככ אכפת להם אבל אמא שלי אמרה לי שהיא תקבע תור
אני כל הזמן אומרת להורים שלי שכואב לי ולא ככ אכפת להם אבל אמא שלי אמרה לי שהיא תקבע תור
אנונימית
אחרי שבועים של כאבים כבר חושבים על להזמין טוב אבל שנה וחצי ואוו מקווה שלא נגרם נזק או משהו.
באותו הנושא: