6 תשובות
סטיגמה דפוקה..
ממש לא... (אני מדבר מיתוך ניסיון אני יודע פה הכי הרבה על השטויות האלה תאמינו לי אז תעשו טובה... )
אנונימי
יש כאלה שחותכים כי יש להם מחלת נפש, יש כאלה שחותכים כי הם ראו אחרים חותכים. יש כאלה בשביל תשומת לב, ויש כאלה שסתם מרגישים רע ומכניסים את עצמם לדבר הזה.
הפריקים האלה שאתם קוראים להם פריקים הם אחלה בני אדם שמחים ומחייכים סתם קוראים להם ככה בגלל צורת הלבוש שלהם
זו שמעלי אומרת דבר נכון... הפריקים לא קשורים לזה... גם בני אדם רגילים... מזה רגילים חולי נפש אבל עדין בני אדם... ויש מיליון ואחד סיבות אתם לא יכולים להאשים ספציפית את הפרריקים\אימוים
לא זה סתם סטיגמה
באותו הנושא: