התחברות
הרשמה
בית ספר על יסודי על איזה כיתות מדובר ???
ומחר יש שביתה?
3 בספטמבר 2019, 19:17
שביתה
3 תשובות
על יסודי זה מכיתה ז ועד יב
T
Toulouse
שואל השאלה:
מחר יש שביתה?
~
~סתם ילדה~
מחר אני לומדת רגיל
T
Toulouse
באותו הנושא:
איזה כיתה לדעתכם הכי לא חשובה (לא כולל יסודי)?
תיכון חטיבה או יסודי? ולאיזה כיתה אתם עולים?
אני מסיימת יסודי (מסיימת ח) ועולה לתיכון(כיתה ט) טיפים?
בטיזה בית ספר אתם (יסודי/חטיבה/תיכון) ובאיזה כיתה?
היי, איזה תקופה הייתה לכם הכי טובה בחיים יסודי\חטיבה/תיכון?
מתי זה חטיבת ביינים ותיכון ויסודי איזה כיתות וגילאים?:
איזה כיתות זה נחשב העל יסודיים?
זה פדיחה לתלות שלט בבית ספר יסודי על זה שאני נותנת שיעורים פרטיים? פשוט לכתוב איזה כיתה אני, המספר שלי ואת המקצועות.
כמה בכיתם כשעברתם כיתה מתי שסיימתם יסודי או שסיימתם חטיבה או שסיימתם תיכון?
סטיפס זה כמו בית ספר יסודי משתמש בלי "תואר" זה ילד בכיתה א עונה בכיר זה כיתה ד ו ה ונאמן סטיפס זה כיתה ו
5 ימי לימודםי בבית ספר מאיזה כיתה זה יסודי או תיכון