26 תשובות
בזכות ה' וזה נכון
אני מאמינה בזה
אני מאמינה בזה
את רוצה שנתמצת לך ספרים שלמים לתשובה?
אבולוציה. את יכולה לקרוא על זה בגוגל יש הרחבוץ
אבולוציה
אני לא זוכר איך אבל אבל תצפי בפתיח של "החיים" כי זה דיי מראה את זה טוב
אף אחד לא יודע איך. זה יכול להיות מהתפתחות של כמה אטומים שהתנגשו אחד בשני ויצרו את מה שנקרא המפץ הגדול והוביל ליצירת הגזע האנושי לאחר הרבה גלגולים של גרסאות שלנו, ויכול להיות שהכל התחיל באדם וחווה. אני גם אתאיסט אבל אני לא בטוח ב100 אחוז שהתאוריה של המפץ הגדול נכונה. כלום לא בטוח, אך אחד עוד לא הוכיח ומצא איך בני האדם נוצרו.
אביוגנזה, תחום מחקר בביולוגיה ובכימיה , ממליץ לראות סרטונים של היגיון ומדע ישראלי על התופעה , זה באמת מרתק
יש פה טעות נפוצה , האבולוציה מתייחסת להתפתחות המינים מהחי הפשוט, לא ליצירת החיים הראשוניים , יצירת חי מדומם היא תהליך הנקרא אביוגנזה , תחום מחקר חדש יחסית ארבעים שנה בערך
מפץ הגדול ואז אבולוציה
ממש לא אבולוציה
יש את העולם(כדור הארץ) ויש את היקום.
אני אנסה להסביר בקצרה:
היקום נוצר בתהליך שנקרא המפץ הגדול, בו נוצר הזמן והמרחב כפי שאנחנו מכירים אותו. לתיאוריית המפץ הגדול יש מספר הוכחות, למשל קרינת הרקע הקוסמית שהיא קרינה שהופצה 380 אלף שנה לאחר המפץ הגדול כאשר היה מספיק קר. הקרינה הזו קיימת מהרגע שהפרוטון והאלקטרון חברו זה לזה ומאז הקרינה התפשטה אל כל רחבי היקום. אפשר לראות את הקרינה הזו בכל רחבי היקום וזו מהווה הוכחה מרכזית.
לאחר שהיקום נוצר נוצרו מספיק חומרים כדי שיוכלו להיווצר ערפיליות, ואז כוכבים, גלקסיות וכו' עד שנוצר כדור הארץ שלנו לפני 4.5 מליארד שנה. אביוגנזה הוא תהליך תחילת החיים, זה תהליך מורכב שעדיין נחקר ועוד רב הנסתר על הגלוי אבל על קצה המזלג זה התהליך בו החלו להופיע החיים החד-תאיים, בערך מליארד שנה אחרי שכדור הארץ נוצר. לפני כמה מאות שנים החלו להתפתח בעלי חיים רב תאיים שהחלו לחלוש את כדור הארץ, ואז בתהליך אבולוציוני ארוך, הגיע ההומו סאפיינס לפני כ-200,000 מאפריקה.
אני אנסה להסביר בקצרה:
היקום נוצר בתהליך שנקרא המפץ הגדול, בו נוצר הזמן והמרחב כפי שאנחנו מכירים אותו. לתיאוריית המפץ הגדול יש מספר הוכחות, למשל קרינת הרקע הקוסמית שהיא קרינה שהופצה 380 אלף שנה לאחר המפץ הגדול כאשר היה מספיק קר. הקרינה הזו קיימת מהרגע שהפרוטון והאלקטרון חברו זה לזה ומאז הקרינה התפשטה אל כל רחבי היקום. אפשר לראות את הקרינה הזו בכל רחבי היקום וזו מהווה הוכחה מרכזית.
לאחר שהיקום נוצר נוצרו מספיק חומרים כדי שיוכלו להיווצר ערפיליות, ואז כוכבים, גלקסיות וכו' עד שנוצר כדור הארץ שלנו לפני 4.5 מליארד שנה. אביוגנזה הוא תהליך תחילת החיים, זה תהליך מורכב שעדיין נחקר ועוד רב הנסתר על הגלוי אבל על קצה המזלג זה התהליך בו החלו להופיע החיים החד-תאיים, בערך מליארד שנה אחרי שכדור הארץ נוצר. לפני כמה מאות שנים החלו להתפתח בעלי חיים רב תאיים שהחלו לחלוש את כדור הארץ, ואז בתהליך אבולוציוני ארוך, הגיע ההומו סאפיינס לפני כ-200,000 מאפריקה.
כל אלה שכותבים אבולוציה זה לא תשובה מספיק נכונה כי דבר ראשון בני האדם לא נוצרו הם התפתחו מתהליך אבולוציוני שלך מיליארדי שנים ואת צריכה ללמוד על הביוגנזה שזה התהליך בו נוצר היצור החי הראשון שממנו התפתחו כל היצורים החיים שקיימים.
לפני כמה מאות מיליוני שנים*
אבולוציה חפשי באינטרנט
בני האדם לא "נוצרו" אלא התפתחו בשושלת אבולוציונית ממין קדום של קופי-אדם (apes) שממנו התפתחו גם השימפנזים והבונובו שחי מלפני 6 מליון שנה.
היו מספר מיני אדם שונים שהתפתחו בשל תנאי הסביבה השונים, וחלקם חיו זה לצד זה, אלא שאחרי שהמין שלנו התחיל להתפשט הם החלו להיכחד וכיום הומו ספיאנס ספיאנס הוא מין האדם היחיד שידוע לנו שעדיין חי.
היו מספר מיני אדם שונים שהתפתחו בשל תנאי הסביבה השונים, וחלקם חיו זה לצד זה, אלא שאחרי שהמין שלנו התחיל להתפשט הם החלו להיכחד וכיום הומו ספיאנס ספיאנס הוא מין האדם היחיד שידוע לנו שעדיין חי.
מילארדי לפי ראיות החיידק הראשון אי פעם שממנו כולנו התפתחנו נוצר לפני 3.4 מיליארד שנה.
אז תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב
אז תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב
אז אם בא לך לסלף את האמת תכתבי מה שבא לך
אממ........... אלוהים.
אלוהים אינו תשובה מדעית, אלא תשובה אמונית.
במדע לא מתעסקים באמונה ואם מישהו יכתוב "אלוהים" בעבודה בביולוגיה הוא לא יקבל ציון מאוד גבוה על כך, והיא אף אמרה מפורשות לא לתת תשובה שכזו אז זה נראה לי מיותר.
במדע לא מתעסקים באמונה ואם מישהו יכתוב "אלוהים" בעבודה בביולוגיה הוא לא יקבל ציון מאוד גבוה על כך, והיא אף אמרה מפורשות לא לתת תשובה שכזו אז זה נראה לי מיותר.
אי אפשר לדע
במפץ הגדול
אנסה לתמצת את זה.
למני מיליארדי שנים היה מפץ גדול, שיצר את היקום. היקום התרחב וכוכבים חדשים נוצרו, כולל כדור הארץ שבתחילה היה עם תנאים שלא מאפשרים היווצרות חיים, וכשהיו תנאים ליצירת חיים, איכשהו (המדענים עדיין לא יודעים איך) נוצר התא הראשון, צורת החיים הראשונה על פני כדוה"א, והאב הקדמון ליצורים שחיו ואלה החיים כיום בעולם, כולל אנחנו.
למני מיליארדי שנים היה מפץ גדול, שיצר את היקום. היקום התרחב וכוכבים חדשים נוצרו, כולל כדור הארץ שבתחילה היה עם תנאים שלא מאפשרים היווצרות חיים, וכשהיו תנאים ליצירת חיים, איכשהו (המדענים עדיין לא יודעים איך) נוצר התא הראשון, צורת החיים הראשונה על פני כדוה"א, והאב הקדמון ליצורים שחיו ואלה החיים כיום בעולם, כולל אנחנו.
אין תשובה אחרת-רק אלוקים!
"בראשית ברא אלוקים את השמיים ואת הארץ...ויברא אלוקים את האדם בצלמו..."
"בראשית ברא אלוקים את השמיים ואת הארץ...ויברא אלוקים את האדם בצלמו..."
זה לא תשובה מדעית, זו תשובה דתית.
תכתבי אותה גם בתוך מבחן בפיזיקה או ביולוגיה?
תכתבי אותה גם בתוך מבחן בפיזיקה או ביולוגיה?
אם נתנו לך את זה בשיעור ביולוגיה מצפים שתעשי על המפץ או האבולוציה תחקרי על זה
אנונימית
לדעתי קרה המפץ הגדול ואז נגיד לפני בני אדם היו עצים צמחים והם נושמים אז לדעתי היה צמח מיוחד שקראו לו בנאדם יעני נוצרנו מהאדמה
באותו הנושא: