3 תשובות
כלום
לפעמים שוכחים להוסיף מישהו אפילו לא בקטע מעליב גם לי זה קרה ששכחתי להוסיף מישהו ורק אחרי כמה זמן זכרתי
לפעמים שוכחים להוסיף מישהו אפילו לא בקטע מעליב גם לי זה קרה ששכחתי להוסיף מישהו ורק אחרי כמה זמן זכרתי
אנונימית
בסדר קורה לא נורא
זה לא שהם רצו לקבוע בלעדייך כי אחרי הכל הם כן הוסיפו אותך בסוף
מה לעשות?- לא לעשות. תצאו תבלו ולא תיכנסו לריבים מיותרים
זה לא שהם רצו לקבוע בלעדייך כי אחרי הכל הם כן הוסיפו אותך בסוף
מה לעשות?- לא לעשות. תצאו תבלו ולא תיכנסו לריבים מיותרים
צודקת זה מרגיז, אבל מצד שני הן לא עשו בכוונה. תגידי שנפגעת ושזה יהיה נחמד מאוד אם בפעם הבאה הן יבדקו אם כולן נמצאות בקבוצה. אל תקחי את זה קשה:)
באותו הנושא: