התחברות
הרשמה
כל מי שסיים ביהס
מה אתם עושים כדי להעביר תזמן עכשיו כשאין יותר לימודים והגיוס רחוק?
4 בספטמבר 2019, 12:08
5 תשובות
יש לי קיוסק ואני מלצרית
S
S K I
עובדת בגלידריה
ק
קוראים לי בשמי
את התחביב שלי (לכתוב ספרים)
א
אדון חתלתול
שואל השאלה:
במה
פ
פיקאצואית
עובדת.
S
S K I