התחברות
הרשמה
לדבר רושמים רם הייתה או אם היית
4 בספטמבר 2019, 13:46
לשון עברית
מילים
כתיבה
איך אומרים
4 תשובות
אם
Steve Jobs
"אם היית".
W
Wikipedia
היית
ס
סוד365
לבת כותבים "אַתְּ הָיִית"
לבן כותבים "אַתָּה הָיִיתָ"
T
The night we met
באותו הנושא:
אם היית לכם חברה אנורקסית והיא הייתה צריכה ללכת להתאשפז הייתם נפרדים ממנה?
לבן רושמים היית או הייתה?
רושמים לבן היית או הייתה?
התערבות עם חברה, רושמים "אחותי הייתה רוכבת" או "אחותי היית רוכבת" (יענו הייתה בעבר)
רושמים לבן היית או הייתה?
רושמים לבן היית או הייתה?
רושמים הייתה או היית בעבודה(לבן)
גברים הייתם חוזרים לדבר אם מישהי אם היא היית רושמת לכם משהו כזה?
איך כותבים הייתה או היית נגיד היית/ה מת
כותבים אתה *היית* שם, או אתה *הייתה* שם?
איזו מתנה היית רוצה לקבל לו היית יכול/ה לקבל כל דבר?