7 תשובות
היא חרא רצח תפרד ממנה
כנראה עברה משהו ולא רצתה לדבר
שואל השאלה:
הבעייה שזאת תקופה וגם אם עברה משהו קשה להגיד תאמת?למה לשקר?אני חשוב לי אמינות וקשר בלי שקרים גם אם עברה משהו זה לא מצדיק אתזה שתשקר..לא קונה אתזה אפשר להגיד תאמת
הבעייה שזאת תקופה וגם אם עברה משהו קשה להגיד תאמת?למה לשקר?אני חשוב לי אמינות וקשר בלי שקרים גם אם עברה משהו זה לא מצדיק אתזה שתשקר..לא קונה אתזה אפשר להגיד תאמת
אנונימי
אולי היא לא רצתה לספר או שהיא לא חשבה שתבין אותה
שואל השאלה:
עובדה שתמיד מבין ועדיין לא מצדיק אתזה שמשקרת..תמיד אפשר ךהגדי תאמת ולא לשקר..
עובדה שתמיד מבין ועדיין לא מצדיק אתזה שמשקרת..תמיד אפשר ךהגדי תאמת ולא לשקר..
אנונימי
לפעמים קשה לומר את האמת, זה מרגיש לא מתאים, אתה לא יודע איך יגיבו וזה פשוט לחשוף את עצמך
שואל השאלה:
טני מכיר אותה ..ואם היה משהו הייתה אומרת לי
טני מכיר אותה ..ואם היה משהו הייתה אומרת לי
אנונימי
באותו הנושא: