8 תשובות
באנו מהקוף אחי
למה יש לי קוף כבר 300 שנה שעובר מירושה ולא מתפתח לבן אדםם?
זה סתם שטויות לדעתי
אחי זה שנים של תהליכים אבלוציונים, אם היית מבין קצת בביולןגיה היית מבין את זה יותר
לפי דעתם זה עובד רק לצד אחד, משמע אנחנו רק מתרחקים מאותו אב קדמון שהיה קוף והופכים יותר לבני אדם, ושזה לוקח מיליוני שנים. אני אישית לא מאמין בזה בכלל, למה שקוף יהפוך לבנאדם? ולמה שהוא יקבל שכל של בנאדם פתאום משום מקום?
אולי דיי כבר ?
מתי תבינו שלא הגענו מהקוף, אלא פשוט היה לנו אב קדמון משותף.
ראשית, האבולוציה לא אומרת שקופים "הופכים" לבני אדם או שהם 'מתפתחים' בכיוון של להיות בני אדם או משהו כזה.
האבולוציה אומרת שבמהלך הדורות מתווספים לגנום שינויים למגוון, וחלק מהשינויים האלה נכחדים במהלך הדורות וחלקם מתפשטים באוכלוסיה בהתאם ליכולת שלהם להפיץ את עצמם ולדאוג לשרידת האורגניזם וצאצאיו. עם הזמן השינויים הללו מצטברים עד שמתפתחים מינים חדשים.
אז לפי המודל האבולוציוני הקיים, בני האדם התפתחו ממין קדום של קופי-אדם לאחר דורות רבים, משום ששינויים שונים עזרו לעצורים באותה אוכלוסיה לשרוד, והצטברו עד שהגיע האדם המודרני. גם אם המין שממנו הגענו היה מתקיים כיום, הוא לא היה מתפתח לבני אדם כי אין לאבולוציה כיוון מסויים, יש רק שינויים אקראיים שחלקם שורדים אם הם טובים מספיק לחלקם לא אם הם לא.
שנית, אלו שינויים שדורשים תקופות ארוכות כדי ליצור שוני כזה, תקופות של מליוני שנים.
אולי זה ספאם כי השאלה נראית מאוד מוזרה ולא רצינית, אבל אני אתן לך ליהנות מהספק.
אף אחד לא בא מהקןף. קוף זו משפחה כמו משפחת החתולים נגיד שכוללת שימפנזים גורילות בבונים בני אדם