12 תשובות
כן, מאז שנועה קירל נולדה חלה התדרדרות משמעותית
אנונימית
סוף סוף אני לא היחידה שמרגישה ככה
גם אני מרגיש ככב
אני כל כך מסכימה!
זה פשוט כל כך עצוב...
זה פשוט כל כך עצוב...
מדרדר למה? הוא לא מדרדר
דברים גרועים קורים תמיד ותמיד קרו.
דברים גרועים קורים תמיד ותמיד קרו.
כי נועה קירל ממשיכה להוציא שירים
יאפ ובגלל זה אני חיה בסיקסטיז
ממש לא
אולי מבחינה אקולוגית
אבל מבחינה תרבותית, חברתית, כלכלית, טכנולוגית, השכלתית העולם משגשג ומתפתח
אולי מבחינה אקולוגית
אבל מבחינה תרבותית, חברתית, כלכלית, טכנולוגית, השכלתית העולם משגשג ומתפתח
מאיזה סיבה את חושבת ככה? כי העולם משתפר משנה לשנה. פחות ופחות עוני בעולם אורך החיים עולה והטכנולוגיה משתפרת
טוב די זה לא מצחיק
אנונימית
בן זיני עדיין מוציא שירים?
(כנראה בכלל זה)
והעולם תמיד מדרדר כל הזמן יותר ויותר ויותר עד שכולנו נמות
(כנראה בכלל זה)
והעולם תמיד מדרדר כל הזמן יותר ויותר ויותר עד שכולנו נמות
העולם משתנה זה גם בפן חיובי וגם שלילי זאת אומרת מצד אחד יש המון המצאות שעוזרות לאנושות כמו מציאת תרופות למחלות, כל עולם הטכנולוגיה ומצד שני לדוגמא כולם הפכו הרבה יותר מכורים לפלפונים, ילדים בני 5 מתקשרים דרך הפלפון וזה יוצר הרבה פחות שיח ותקשורת נורמטיבית ועוד מלא דברים.
העולם ב10 השנים האחרונות התקדם כל שנה בכאילו שלוש שנים וב5 השנים האחרונות כל שנה היא כמו איזה 7 שנים ולכן במובן החיובי אנשים לא ממש מרגשים רע עם השינוי העצום שנהיה אבל בכל בפן השלילי של העניין העולם מדרדר במהירות וזה ברור
העולם ב10 השנים האחרונות התקדם כל שנה בכאילו שלוש שנים וב5 השנים האחרונות כל שנה היא כמו איזה 7 שנים ולכן במובן החיובי אנשים לא ממש מרגשים רע עם השינוי העצום שנהיה אבל בכל בפן השלילי של העניין העולם מדרדר במהירות וזה ברור
אנונימית
באותו הנושא: