7 תשובות
הכל טוב זה טבעי
מי שצוחק תאכלס בעצמו עושה את זה
לא ביג דיל אני הפלצתי פעם את הפלוץ הכי חזק שהכיתה שלי שמעה אי פעם וזה היה לעשר שניות וכולם צחקו ממש והאשמתי את מי שמאחורי והוא זרם וכולם בטוחים שזה הוא חחח
אל תדאגי הכל בסדר זה טבעי
בסופו של דבר כולם עושים את זה :)
אני הייתי צורחת על המורה או שאומרת למישהו כי היא ממש מגעילה . בתאכלס זה לא כזה מביך
פדיחות חח אבל אל תדאגי יום יומיים כולם ישכחו
אנונימית
תפליצי לה על הפרצוף !
המורה לא מכבדת
אנונימי